Vše o nákupu

 

Možnosti nákupu

Bariérové povlaky Pristine® a další doplňkový sortiment lze zakoupit následujícími způsoby:

Při všech uvedených způsobech objednávek platí ceny a akční nabídky uvedené v internetovém obchodě.

 

Možnosti platby

Zboží lze uhradit dobírkou v hotovosti při doručení zboží nebo předem bankovním převodem na náš účet č. 2700106008/2010 vedený u Fio banky, a.s.

Zboží zasíláme službou Obchodní balík České pošty nebo kurýrní službou PPL. V obou případech přepravce standardně doručuje zásilku následující pracovní den po expedici.

V případě úhrady bankovním převodem expedujeme zboží do dvou pracovních dnů od připsání Vaší platby za objednané zboží na náš účet, a to na základě platebních údajů, sdělených systémem při potvrzení objednávky, resp. uvedených ve vystavené zálohové faktuře.

 

Poštovné zdarma

Objednávky s celkovou cenou vyšší než 2000,- Kč vč. DPH Vám doručíme po celé ČR zdarma (tzn. neúčtujeme poštovné ani balné). U objednávek s celkovou cenou pod 2000,- Kč Vám přeúčtujeme část poštovného formou paušálního poplatku ve výši 80,- Kč.

 

Potvrzení přijetí objednávky

V případě objednávky přes e-shop, e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře obdržíte e-mailové potvrzení objednávky s uvedením předpokládaného data dodání, v případě telefonické objednávky je předpokládané datum dodání sděleno přímo při objednávce.

 

Potvrzení expedice a podací číslo zásilky

Po vyexpedování objednávky Vám sdělíme podací číslo Vaší zásilky, které Vám umožní sledovat aktuální stav jejího vyřizování na internetových stránkách nebo zákaznické lince příslušného přepravce.

 

Dodací lhůty skladového sortimentu

Standardní dodací lhůta činí 2 - 3 pracovní dny od potvrzení objednávky. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší (např. z důvodu vyprodání zboží). V takovém případě Vám předpokládaný termín dodávky sdělíme při potvrzení objednávky, na následnou expedici zboží Vás upozorníme předem sjednaným způsobem (e-mailem, telefonicky).

 

Dodací lhůty zakázkových rozměrů povlečení Pristine

U objednávek povlaků zakázkových rozměrů jsou dodací lhůty individuální a zpravidla se pohybují v rozmezí 3 - 4 týdnů, předpokládaný termín dodání Vám sdělíme při potvrzení objednávky, na expedici zboží Vás opět upozorníme předem sjednaným způsobem.

 

Stručný návod k nákupu prostřednictvím internetového obchodu Stop Alergii:

  • K úspěšnému odeslání objednávky je třeba se zaregistrovat. Při registraci prosím věnujte pozornost řádnému vyplnění fakturační a dodací adresy a kontaktních údajů.
  • Po přihlášení si pomocí přehledné navigace vyberte požadovaný produkt.
  • Vybraný produkt přidejte do košíku. Opakujte, dokud nemáte v košíku vše. Poté zkontrolujte obsah košíku, počty kusů, dodací adresu a kontaktní telefon.
  • Vyberte si požadovaný způsob dopravy a úhrady a potvrďte objednávku. Po provedení objednávky vždy obratem obdržíte e-mailem její automatické potvrzení, následované upřesněním termínu expedice, popř. další informace. Pokud toto automatické e-mailové potvrzení objednávky neobdržíte, pravděpodobně jste v e-shopu NEPROVEDLI její potvrzení a dokončení.
  • Děkujeme Vám, že jste se rozhodli k nákupu v našem internetovém obchodě a přejeme Vám příjemný nákup. V případě jakýchkoli otázek ohledně výběru vhodného zboží, správného postupu odeslání objednávky apod. nás prosím kontaktujte, rádi se Vám budeme věnovat.
  •  

    Obchodní podmínky

    Nabízené produkty lze zakoupit prostřednictvím tohoto internetového obchodu, popř. e-mailem na adrese info@stopalergii.cz nebo telefonicky na čísle 224 815 811 či 608 848 518. V případě objednávek prostřednictvím internetového obchodu a e-mailu obdrží kupující potvrzení objednávky s uvedením předpokládaného data dodání.

    Standardní dodací lhůta činí 2 - 3 pracovní dny. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší (např. z důvodu vyprodání zboží). V takovém případě je kupující na delší dodací lhůtu upozorněn při potvrzení objednávky.

    Dodavatel zasílá zboží službou Obchodní balík České pošty nebo kurýrní službou PPL, obvyklá dodací lhůta přepravce je v obou případech následující pracovní den po expedici.

    U objednávek nad 2000,- Kč vč. DPH neúčtujeme poštovné ani balné, u objednávek nižších účtujeme paušální poplatek 80,- Kč.

    Zboží lze rovněž uhradit předem bankovním převodem. V takovém případě Vám spolu s potvrzením objednávky zašleme výzvu k jejímu uhrazení, zboží jde do expedice ihned po připsání plné výše kupní ceny za objednané zboží na účet dodavatele.

    Kupující je povinen prohlédnout zboží při jeho převzetí. Je-li zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je kupující povinen neprodleně zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození sepsat záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy zboží nese dopravce. Kupující je povinen o míře poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.

     

    Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží

    Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

    Kupující má dle § 53 odst. 6 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží od pracovníků České pošty či jiného přepravce (netýká se případů, kdy si kupující zakoupí zboží v uvedených kamenných obchodech).

    Pokud se kupující rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, musí se telefonicky spojit s objednávkovou službou prodávajícího a domluvit se na způsobu vrácení zboží, přičemž musí být splněny následující podmínky:

    • zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popř. zasláno na adresu prodávajícího (ne na dobírku),
    • zboží nesmí být poškozené ani nesmí jevit známky neodborného užívání nebo opotřebování,
    • zboží musí být v původním obalu,
    • zboží musí být kompletní, a musí k němu být přiložena původní faktura a písemná žádost kupujícího o vrácení zboží.

    Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající do 1 týdne zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny zboží a nákladů na doručení.

    V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

     

    Záruka, prodloužená záruka, reklamační řád

    Na veškeré produkty nabízené prostřednictvím těchto internetových stránek poskytujeme záruční lhůtu dle platného právního řádu ČR, na vybrané produkty poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu v délce uvedené u příslušného produktu. Reklamaci v záruční lhůtě lze uplatnit u provozovatele obchodu.

    Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci osobně nebo písemně. Oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Stop Alergii s.r.o., Pod Strání 2158, 100 00 Praha 10, nebo na e-mailové adrese: reklamace@stopalergii.cz.

    Oznámení o závadách musí obsahovat:

    • jméno kupujícího,
    • adresu kupujícího,
    • kontaktní telefon, popř. e-mail,
    • popis závady a toho, jak závada vznikla.

    Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího neprodleně informovat o následném postupu. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující doložil doklad o koupi zboží.

     
    Kam pokračovat dále?